1. lokakuuta 2013

Erikoispostaus #1 Kun oli 3-8 vuotias (:

Kun olin 3 vuotias...

Olin todella sosiaalinen ja pirteä pikku tyttö. Aina puhumassa kaikille enkä oikeestaan ollut ikinä hiljaa tai paikallaan :D Harrastin tuolloin tanssikoulua, tai no olin jo harrastanut reilun puolen vuoden ajan, aloitin siis kaksi vuotiaana tanssikoulun (: Olin paljon pihalla katselemassa veljieni touhuja ja ottamassa niiltä mallia, ehkä sen johdosta minusta on isompanakin tullut niinsanotusti pähkähullu ja ''tyttö-poika'' :DD 

Kun olin 4 vuotias...

Enpä oikeen muuttunut miksikään, olin samanlainen papupata, reipas ja sosiaalinen tyttö. Harrastin edelleen tassikoulua ja viihdyin paljon pihalla sekä kavereiden että perheen parissa (: Meillä oli aika paljon pihapiirin kavereiden kanssa lettukestejä, pihaleikki-iltoja ym. oltiin useesti aina meidän pihassa ja mukana oli meidän kadulta lähes kaikki lapset. Erityisesti mulla on jäänyt tältä kyseiseltä vuodelta mieleen yks Jasmine, joka oli pitkään paras ystäväni. Leikittiin päivittäin millon missäkin ja mitä ikinä tehtiinkään se oli aina hauskaa. Meillä oli myös oma tapamme sopia riidat, ensinnäkin oltiin tosi lyhytvihasia, kännyttiin aina selkä toista vasten ja seisottiin siinä kunnes toivaan rupes yht äkiiä nauramaan, tällöin riita oli jostain kumman syystä sovittu. (:

Kun olin 5 vuolias...

Olin utelias pikkukaveri. Useesti iskin kanssa autotallissa hääräilemässä ja äidin kanssa keittiössä kokkailemassa ja muutenkin avustelemassa kotitöissä. Lisäksi puhuin PALJON! :DD Se on nimittäin mun erikoisosaamiseni :P


Jatkoin edelleen samaan malliin, ystävyyssuhteeni Jasminea kohtaan oli samanlainen. Olin edelleen pihalla kaikkien kanssa. 

Kun olin 6 vuotias...

Leikin paljon poikien kanssa kotosalla mm. leegoilla, dubloilla ja tietty kavereiden kanssa nukeilla!
Tämä ylin kuva tässä näin  kertoo varmasti sen minkätakia tykkään hiphopista, räpistä yms. :DD
Se on ku antaa isoveljille vapaat kädet vaatteiden suhtee (:

Kokkailuja pihalla (:

Yökylästä tulossa (:
:DD innokas rullaluistelia



Kun olin 7 vuotias...

Ekaa kertaa kouluun ! (:

Eka koulupäivä (:

Mä ja mun rakas Nooraserkku!


Uih ekaluokka. Aloitin siis koulun, no tavalliseen tapaan niinkuin kaikki muutkin seitsemänvuotiaat. Koulu alkoihyvin mutta minun ja Jasminen ystävyysuhde ei ollutkaan enään niin hyvä, molemmille tuli uudet ystävät ja kuviot, minulle tuli uusi paras kaveri, Saaga jonka kanssa vietin pitkälti joka päivä aikaa. Aloitin myös ratsastuksen joka olin silloin elämässäni vain harrastus enkä voinut kuvitella siitä tulevan elämäntapani. No näin kuitenkin kävi pari vuotta myöhemmin. Lopetin tanssikoulun ja aloitin tilalle partion. Partiossa olin lähinnä Saagan kanssa mutta tapasin myös siellä Ronjan. Lopunviimeksi selvisi että Rönja asuu lähellä minua ja käy samalla tallilla, meillä oli myös muutamia yhteisiä ystäviä. 

Kun olin 8 vuotias...

Olin jokapaikan höylä, aina millon missäkin hääräilemässä jotain (: Kolussa oli kakkosluokalla ja ratsastusta olin harrastanut jo vuoden. Olin myös kiinnostunut isin moottoripyörästä ja poikien moposta, musta ne oli kivoja (: ja on vieläkin.



Reipas retkeiliä yksin kesäleirille! (: Sieltä sitten miljoonittain lisää ystäviä metsästämään. Olin siis hyvin reipas kaveri (:

:DD hihi olenpas oudon näkönen :DD
Mitäs piditte tällasesta postauksesta? Joka kohtaan en löytänyt kuvia koska osa on ihan paperille painettu valokuvakansioissa. MIELIPITEITÄ OTAN VASTAAN (:

- Nea

5 kommenttia: